Tuesday 10 July 2012

Gadis Edisi Terhad (GET) Sinopsis







Tempat: Isetan KLCC

Fareez
“Safari Ralph Lauren please. Ralph Lauren Big Pony  #1 new arrival? Cool Water Summer Davidoff limited edition? Nope. Only Safari.”

Jasmeen
“Saya nak jugak limited addition Annick Goutal Petite Cherie tu. Kalau dah display kat kaunter, mana aci reserve – reserve!”

Gina
“Mana yang new arrival? Gucci Guilty? I ingat Gucci Flora. Last year keluar? Tak naklah. Gucci Guilty it is. Janji new arrival.”

Antara Fareez, Jasmeen dan Gina, siapa yang memulakan dan siapa pula yang menoktahkan cinta itu? Fareez menyintai Jasmeen sepenuh hati. Mengetahui hakikat Jasmeen sebenarnya ialah Fellah Delisya, Boss Integrate Landscape yang selalu dikutuk dan anak kepada Tan Sri Farhan iaitu pelanggan terbesarnya membuat Fareez berjauh hati. Jasmeen yang juga mempunyai getar hati yang sama namun sering kali ragu – ragu dengan suara hatinya. Suara hatinya yang sering menidakkan kehadiran cinta Fareez yang makin memekar dalam kalbu dan suara hatinya yang selalu meragui kehadiran Gina dan Diya dalam hidup Fareez. Bila nadi cinta bergetar menyedarkan Fareez cintanya hanya untuk Jasmeen, mampukah dikejar Jasmeen yang telah jauh membawa diri ke New York? Milik siapakah cinta gadis edisi terhad ini?



4 comments:

  1. Atty Ismail10/7/12 9:00 pm

    Hidup meen....

    ReplyDelete
  2. HUH?? KL nk post smula ke citer GET nim?? rindu nk baca smula. tiap kali jumpa no. 1111 mesti tringatkn Meen & Fareez.

    ReplyDelete
  3. KL..! 1st time bca GET ini after arluna N USD.. update next part pulak..

    ReplyDelete

Sweet short story: Something about you

  Cover writing by: Farah Husain DANIELLA dah tak mampu nak tahan gelak. Boleh si adik menyakat kat Instagram selepas dia memuat naik gamba...